Joan Costa del CV Palamós queda campeón en la Copa Catalana de Waszp disputada en Rosas

13 avril 2021

9, 10 i 11 són els dies en què s’ha disputat la Copa Catalana de Waszp a la Badia de Roses. Hi ha hagut un total de 10 participants de 6 clubs nàutics de Catalunya.

El divendres es va caracteritzar per vent de sud. Va ser un dia amb bones condicions de vent pels Waszps.

El dissabte, en canvi, van haver d’esperar que el vent pugés fins que ja van poder sortir a l’aigua amb uns 12 nusos. Aquest dia es van realitzar 4 proves, però va ser un dia complicat amb núvols i pluja.

Diumenge, l’últim dia de la Copa Catalana, el vent de Xaloc marcava 13 nusos i, com el dissabte, es van poder realitzar 4 proves amb un descart. En total es van realitzar 8 proves.

El navegant de Waszp del CV Palamós Joan Costa, queda primer en la Copa Catalana i se’n va directe a l’EuroCup de Waszp, que es durà a terme l’octubre del 2021.

Des del CV Palamós et felicitem Joan!

Waszp

9,10 y 11 son los días en que se realizó la Copa Catalana de Waszp en la bahía de Rosas. Hubo un total de 10 participantes de 6 clubs náuticos de Cataluña y se realizaron un total de 8 pruebas.


El viernes se caracterizó por un viento de sud. Fue un día con buenas condiciones de viento para los Waszps.
El sábado, en cambio, tuvieron que esperar que el viento subiera de intensidad hasta que ya pudieron salir con unos 12 nudos. Se realizaron 4 pruebas y fue un día complicado con nubes y lluvia.
El domingo, el último día, el viento de sud-este era de 13 nudos y se realizaron 4 pruebas con un descarte.

El navegante de Waszp del CV Palamós Joan Costa, queda primero en la Copa Catalana, clasificándose así para la EuroCup de Waszp que se llevará a cabo el octubre del 2021.

¡Des del CV Palamós te felicitamos Joan!

Documentos relacionados

ºC
%
knts
widget-direction Created with Sketch. W N S E
Actualizado: